Alumni klub

KAJ JE ALUMNI KLUB?
ZAKAJ ALUMNI KLUB?
KDO JE LAHKO ČLAN?
KAKO SE VČLANITI?

Predsednica in podpredsednica Alumni kluba UP FTŠ Turistice

Senat UP FTŠ Turistice je na svoji 9. redni seji dne 15. 4. 2022 sprejel sklep o imenovanju predsednice in podpredsednice Alumni kluba UP FTŠ Turistice. 

Na predlog dekanje doc. dr. Marijane Sikošek je Senat tako za mandatno obdobje 4 let imenoval: 

Ajdo Zvonar, mag. turiz., za predsednico ALUMNI kluba UP FTŠ Turistice in

Ano Špik za podpredsednico ALUMNI kluba UP FTŠ Turistice. 

Uspešni diplomanti

Manca Šalehar je vodja marketinga pri Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu. Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende. To dokazuje dejstvo, da je Wolt v lanskem letu postal prva blagovna znamka v Sloveniji, ki je svojo prepoznavnost uspešno zgradila na TikToku. Njihove vsebine so do danes zabeležile že več kot 5,5 milijona ogledov. Rada pove, da ji je študij Turistici dal izjemno širino, hkrati pa ji dal razumevanje, da je za uspeh v novodobnem poslovnem svetu pomembno spremljati zunanje okolje in se prilagoditi. Temu je posvetila tudi svoje zaključno delo, pri katerem se je dotaknila potenciala, ki ga prinašajo obstoječi objekti v osrčju narave na Dolenjskem – tako imenovane Zidanice. Manca je razvoju blagovnih znamk predana že vse od svojih najstniških let, ko je lokalni glasbeni dogodek ŠVIC preobrazila v enega največjih slovenskih festivalov z 10.000 obiskovalci. V svoji karieri je pridobivala agencijske izkušnje v Propiaru  in F2, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar Slovenija, Adidas, Petrol in Dana. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem, med katerima sta tudi Rok's peanut butter in La Popsi - ustanovitelja teh podjetji prav tako prihajata iz Turistice. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo. Manca pa obljublja, da bo v prihodnosti lansirala tudi svoj turistični produkt.

Rok Starič je ustanovitelj in lastnik blagovne znamke Rok's nut butter. Kot pionir na področju je leta 2015 z uspešno Kickstarter kampanjo Sloveniji prvi predstavil arašidovo maslo. Njegov uspeh pa ni ostal neopažen, saj je leta 2018 zmagal in pridobil naziv mladi podjetnik leta. Danes pod znamko Rok's nut butter proizvaja različne produkte iz oreškov, ki jih uspešno trži tako doma kot tudi v tujini. Starič je leta 2020 soustanovil tudi zadrugo Kooperativa103, ki kot proizvajalec skrbi za več kot 10 drugih podjetji. V prostem čas se ukvarja z jadralstvom, potapljaštvom, odtekel pa je že več maratonov v Sloveniji in tujini. Ko mu čas dopušča najraje potuje. Trenutno ga najbolj zanima Južna Amerika, kjer bi rad zopet obiskal nasade arašidov. “Na Turistico me vežejo zelo lepi spomini. Čeprav sam ne delujem na področju turizma, pa me je omenjeni študij opremil z znanjem, ki mi zelo koristi tudi v podjetništvu. Moj nasvet mladim pa je vedno enak. Upaj si in verjami vase,” pravi Rok. 

Mateja Hrvatin Kozlovič je podjetnica in inovatorka v turizmu, ki verjame v povezovanje in sodelovanje. Prepričana je, da turistično destinacijo tvorijo vsi, ki posredno in neposredno vplivajo na to, da gost odnese domov najlepše spomine na doživeto in želi širiti dobre izkušnje. Je univerzitetna diplomirana sociologinja (UL FDV) in magistrica turizma (UP FTŠ Turistica), pridobila pa je tudi naziv MBA Mednarodnega poslovanja na MIB – School of management v Italiji. Vrsto let vodi nastanitve Guesthouse Green Istria – Hiške slovenske Istre, ki so vključene v zeleno shemo slovenskega turizma in imajo mednarodni trajnostni znak Travelife in naziv Green Accommodation. Je tudi predsednica turistične zadruge Zakladi istre z. o. o., ki združuje 28 lokalnih ponudnikov turističnih storitev v Slovenski Istri. Več let je delala kot shorex manager: Skrbela je za tretjino vseh gostov s potniških ladij, ki so pristajale v Kopru, organizirala izlete in koordinirala vse s tem povezane aktivnosti. Aktivno sodeluje tudi z Univerzo na Primorskem v različnih aplikativnih projektih in s študenti in kot gostja iz prakse predaja izkušnje študentom na predavanjih. Za svoje turistične produkte, nekatere je razvijala v sodelovanju z Univerzo na Primorskem, je prejela številne nacionalne in mednarodne nagrade. Tako je za produkt Istrski zajtrk - Doživi Lokalno prejela nagrado finalist sejalec ki po oceni Slovenske turistične organizacije pomembno prispeva k rasti in ugledu prepoznavnosti Slovenije kot odlične turistične destinacije. Sejalec namreč predstavlja najvišje priznanje za ustvarjalne in inovativne dosežke v turizmu. Ravno tako je produkt Istrski zajtrk prejel nagrado za najboljši primer dobre inovacijske prakse na konferenci AIRTH 2019 - Aliansa inovatorjev in raziskovalcev inovativnosti v turizmu in hotelirstvu (AIRTH) v Innsbrucku. 

Univerzo na Primorskem vidi kot izjemno priložnost za povezovanje gospodarstva in akademskega sveta ter implementacijo znanja na teritoriju Slovenske Istre.

Jure Kumljanc je diplomiral iz menedžmenta v turizmu na Fakulteti za turistične študije Turistici. Njegovo magistrsko delo s področja komuniciranja in trajnostnih inovacij v slovenskem turizmu na taisti fakulteti je v nastajanju. Že skoraj desetletje ga zanima področje digitalnih medijev v turizmu, na katerem je tudi poklicno aktiven. Svojo kariero je začel ustvarjati v Istrabenz Turizmu, d.d., jo nadaljeval v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons in pozneje še v mednarodnem hotelskem podjetju Starwood Hotels & Resort (danes Marriott International) z regionalnim sedežem v Rimu, kjer je bil odgovoren za digitalni marketing hotelov verige v Ljubljani, Zagrebu, Dubrovniku in Beogradu. Pot pa ga je že zgodaj pripeljala tudi v podjetniške vode. Leta 2022 bo Kumljanc praznoval deseto obletnico ustanovitve podjetja Splet4U, kjer se ukvarjajo s spletnim oglaševanjem, digitalno komunikacijo in PR rešitvami ter izobraževanjem in svetovanjem najrazličnejšim podjetjem v slovenskem in mednarodnem prostoru. Specializirani so za področje turizma. Obenem Kumljanc trenutno tudi vodi oddelek za digitalne medije v medijski agenciji Medialog d.o.o. "Na Turistico me vežejo posebni spomini in predstavljajo pomembno poglavje mojega življenja. Življenje na Obali me zaznamuje še danes in vesel sem, da sem se odločil za študij turizma, saj sem s tem zasledoval svojo strast. Turizem bo, prav zaradi študija na Turistici, vedno imel posebno mesto v mojem srcu," je povedal Kumljanc.

Karmen Novarlič, vodja sektorja za komuniciranje s poslovnimi javnostmi pri Slovenski turistični organizaciji – STO, je vzpostavila prve charter polete z Japonske v Slovenijo, po osamosvojitvi Slovenije pripeljala največje število ministrov, pristojnih za turizem ter hkrati tudi najvišjo kitajsko nacionalno turistično administracijo (China National Tourism Administration), in sicer v okviru ministrskega srečanja s področja turizma srednje in vzhodno evropskih držav ter Kitajske. Pravi, da so to poslovni dogodki, ki zanjo predstavljajo največji uspeh. Dodaja, da je bilo zanjo napredovanje v karieri precej velika ovira, ki pa jo je premagala z znanjem, trdim delom in seveda ustreznimi sposobnostmi. Pri turizmu jo osrečuje delo z ljudmi, multikulturnost in dinamično okolje, kar pove že dejstvo, da jo zjutraj motivirajo ravno vsakodnevni, novi promocijski projekti Slovenije v tujini. Kljub temu si vzame tudi čas za sprostitev, ki jo najde v športnih aktivnostih v naravi. Rada raziskuje Slovenijo, izven naših meja pa jo najbolj pritegne Azija. Opisala bi se kot pozitivna oseba, prepričana je namreč, da se rešitev zmeraj najde. Tudi prijatelji bi jo opisali kot pozitivno, vztrajno in zanesljivo, pa vendar malo preveč zaposleno.

Kot nekdanja študentka prve generacije Turistice se spominja pristnih, odprtih in zelo dobrih odnosov s predavatelji. Naslednikom na Turistici svetuje: »nadgrajujete teorijo s prakso in opravljajte čim več različnih študentskih del v turizmu, ki vam bodo v pomoč pri nadaljnji karieri«.

Pravila Alumni UP FTŠ