DEJAVNOSTI
V Mediteranskem inštitutu za raziskave v turizmu opravljamo raziskave in analize, vezane na naslednja področja:
• delovanje turističnih podjetij in destinacij,
• raziskave in analize na področju turističnega trga z namenom prepoznavanja novih trendov za načrtovanje novih turističnih proizvodov/storitev,
• marketing turističnih podjetij in destinacij (učinki akcij tržnega komuniciranja, marketinške strategije, trženje novih storitev/proizvodov, oblikovanje nove turistične ponudbe, analiza cen),
• upravljanja turističnih destinacij in podjetij z namenom izboljšanja učinkovitosti poslovanja, trženja, razvoja,
• učinki turistične ponudbe na okolje,
• raziskave in analize okolja in prostora z namenom oblikovanja nove turistične ponudbe ali destinacije (lokalno, regionalno in državno planiranje turizma),
• merjenje zadovoljstva gostov,
• merjenje zadovoljstva zaposlenih,
• merjenje uspešnosti poslovanja v turizmu,
• kakovosti turistične ponudbe,
• druge temeljne in aplikativne raziskave na področju turizma po željah naročnikov.
Ukvarjamo se z izdelavo ekspertiz in svetovanja po željah naročnika in v skladu s kompetencami UP FTŠ Turistice:
• podjetniški, trženjski in projektni načrti za turistična podjetja in organizacije,
• strategije razvoja in strategije trženja turizma,
• interni sistemi kakovosti storitev v gostinstvu,
• modeli organiziranosti turizma.
KONTAKTI
Ana Allegra, samostojna strokovna delavka za raziskovalno delo
Obala 11a, 6320 Portorož
Tel.: +386/5/617-70-54
e-mail: ana.allegra@fts.upr.si