Miha Bratec se je Katedri za turistični management na Turistici pridružil po petih letih dela na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer tudi zaključuje doktorski študij na temo sprejamnja novih tehnologij v turizmu. Pred tem si je izkušnje nabiral v mednarodnih korporativnih vodah v tujini, pri delu za velika spletna podjetja, kakor sta Booking.com in Bookassist. Mihini raziskovalni interesi vključujejo hotelirstvo, spletno trženje, prodajo in distribucijo, uporabo, sprejem in upravljanje informacijskih tehnologij v turizmu, prihodkovni management, kakor tudi klasični poslovni poročji trajnosti in konkurenčnosti v turizmu in hotelirstvu. Miha konstantno povezuje akademsko srenjo in prakso v svoji razvojno-svetovalni dejavnosti, kjer turističnim podjetjem svetuje s področja digitalizacije in spletne distribucije, jim pomaga pri njihovem tržnem pozicioniranju na avstrijskem in nemškem trgu ter zanje izvaja raznovrstne treninge. Je tudi član akademskih združenj AIRTH, IFITT, IATE in TTRA ter recenzent za številne ugledne mednarodne znanstvene revije. Objavil je članke in poglavja v SSCI-rangiranih mednarodnih revijah pri uglednih mednarodnih založnikih.
V prostem času je Miha izjemno naklonjen empirični preverbi na terenu, predvsem v obliki kratkih potovanj in oddihov, na katerih svoje čute aktivno poglablja v ponudbo lokalne kulinarike in vin.