Turistica in UP KC uspešno izpeljala delavnici: Prepoznaj in povečaj svoj potencial.

  • Domov
  • Novice
  • Turistica in UP KC uspešno izpeljala delavnici: Prepoznaj in povečaj svoj potencial.

Na Turistici smo v sodelovanju s Kariernim centrom UP izpeljali dve v sklopu delavnic za študente: Prepoznaj in povečaj svoj potencial. Cilj prve delavnice (Uresniči svoje sanje) je bil prepoznavanje vedenj in značilnosti, ki so pri študentu bolj izraženi ter ugotavljanje interesov in močnih točk posameznika v povezavi z načrtovanjem karierne poti in iskanja zaposlitve. Druga delavnica je obravnavala osebni marketing na socialnih omrežjih. V nadaljevanju so študenti pripravili osebne profile na LinkedInu in ustvarjali svoje zgodbe na izbranem socialnem omrežju. 

Objavljamo tudi rezultate delavnice, ki jo je opravilo 36 študentov. Cilj je bil ugotavljanje interesov in močnih točk posameznika za načrtovanje karierne poti in iskanje zaposlitve. Na drugem delu (Osebni marketing na socialnih omrežjih) so študenti pripravili osebne profile na LinkedInu in ustvarjali svoje zgodbe na izbranem socialnem omrežju. 

Izvajalec delavnice Marko Kotnik je posebej pohvalil naslednja profila na LinkedIn in zgodbe na Instagramu ter podal komentar:

Najboljši LinkedIn profili:

https://www.linkedin.com/in/manuel7ak/ - "Manuel Sedmak ima največ potrjenih povezav in resnično najbolj popolnjen profil."

https://www.linkedin.com/in/lia-grazia-gobbo-30b293153/ - "Lia Grazia Gobbo ima potrjene povezave in naredila je še korak dalje in pričela pisati blog (pohvalno) ."
 

Najboljše Instagram zgodbe pa so naslednje:

https://www.instagram.com/student.budgeat/?hl=en - "To je resnično zmagovalna zgodba, ki upam da bo nadaljevala svojo pot, saj vse več sledilcev išče ideje, kaj si pripraviti za obrok. Če dodamo še dejstvo, da so objave in že ime profila namenjene budget prehrani, potem lahko tu govorimo o čisti zmagi. Tudi 7 objav in 100 sledilcev pove svoje."

https://www.instagram.com/coffee.hunting/  - "Podobno zanimiva zgodba, vsaj zame, ki sem ljubitelj kave. Ko se znajdem v neznanem mestu, bi mi zagotovo tak profil koristil, da bi hitro našel najboljšo kavo v mestu."

https://www.instagram.com/vesele_nogavicke/ "Komercialno zanimiva ideja, saj bi v primeru velikega števila sledilcev, marsikateri trgovec ali prodajalec bil pripravljen tudi plačati za objavo na takem profilu."

https://www.instagram.com/unknown.travels.eu/ "Kako pridobiti vsebino za svoj Instagram? Vprašaj in dobil jo boš. Študent je v tem primeru naredil profil, kjer je v svojem About nagovoru dal vedeti, da lahko posamezna lokacija dobi izpostavljenost, če mu pošljejo fotografijo njihove lokacije."

https://www.instagram.com/funny_lingo/ - "Za vse, ki bi se radi naučili tujega jezika. Preprosto sledite temu profilu in pri vsaki objavi prejmite učno lekcijo."

Primeri, kjer so študenti uporabili nalogo za promocijo obstoječega posla:

https://www.instagram.com/hostelslovenjgradec/?igshid=11w19gqkxrdns - Promocija hostla s prečudovitimi fotografijami. 

https://www.facebook.com/kmetija.lapornik/ - Facebook stran za promocijo kmetije.

https://www.instagram.com/slascicarnapiran/?igshid=17f9cuo3nx62p - Podobno kot pri prejšnji zgodbi, je lahko Instagram odličen način, da v lokal, ki ponuja odlične sladice, s pomočjo prečudovitih fotografij pripeljemo dodatne goste.  

Še drugi zanimivi profili:

https://vm.tiktok.com/gCrdFU/ - Tik Tok turistična promocija