Potencial kongresne dejavnosti oziroma industrije srečanj je prav zaradi višje ravni potrošnje in povpraševanja po specifičnih storitvah in proizvodih ter specifične motivacije za obisk destinacije prepoznan v različnih razvojnih strategijah držav in posamičnih destinacij, pri čemer pa je merjenje potrošnje različnih deležnikov v industriji srečanj pogosto premalokrat v ospredju nacionalnih raziskav.
Projekt naslavlja dve ključni vsebinski področji, ki sta pomembni za predlagani projekt, in sicer motivacijo in navade kongresnih gostov ter njihovo potrošnjo ob obisku poslovnega srečanja in s tem kongresne destinacije. Obe področji najprej obravnavamo s pomočjo ključnih znanstvenih rezultatov in implikacij ter strokovnih izsledkov in priporočil, na tej osnovi pa oblikujemo merski instrument (anketni vprašalnik) in izvedemo analizo rezultatov, ki omogočajo izdelavo profila kongresnih gostov z obsegom njihove potrošnje. Zastavljen problemski pristop narekuje izvedbo projektnihaktivnosti in analitične metode, ki skupaj omogočajo celostno obravnavo in pogled iz različnih zornih kotov, zato je interdisciplinarno naravnan, karse izraža tudi v interdisciplinarni sestavi delovne skupine.
V okviru projekta zastavljeni cilji so opredeliti in izmeriti potrošnjo treh glavnih skupin kongresnih gostov v Sloveniji, in sicer glede na sektorposamezne dejavnosti in njihove posebnosti; na podlagi rezultatov raziskave izdelati profile udeležencev mednarodnih srečanj v Sloveniji glede namotive in navade ter obseg njihove potrošnje na splošno, kot tudi za posamezno ciljno skupino (sektor), vrsto srečanja in destinacijo; definiratiprednosti in pomanjkljivosti slovenske industrije srečanj z vidika udeležencev poslovnih srečanj na izbranih štirih kongresnih destinacijah inodgovoriti na specifična vprašanja z zvezi s trajnostno transformacijo industrije srečanj v Sloveniji na primeru izbranih kongresnih destinacij obupoštevanju načel krožnega gospodarstva ter digitalizacije družbe. Obenem pa je cilj predlaganega projekta tudi pripraviti terminološka pojasnilatemeljnih pojmov in konceptov, ki se jih uporablja na področju kongresne dejavnosti, saj so ta nujna za konsistentnost in primerljivost proučevanihvsebin, predvsem pa primerljivost predlagane raziskave z drugimi raziskavami. Ter pripraviti pregled ključnih deležnikov v kongresni dejavnosti, naborkongresnih produktov posamezne destinacije in njihove trenutne zmogljivosti.
Prispevek projekta je večplasten. Zajema namreč najpomembnejše kongresne destinacije v Sloveniji (Bled, Ljubljano, Maribor in Portorož), česarredke, doslej opravljene raziskave v tej smeri niso naslovile, ter se osredotoča na ključne ciljne segmente poslovnih srečanj (korporativni, vladni insektor združenj), kar razširja predmet obravnave. Poleg tega želimo s predlagano raziskavo prispevati k zmanjšanju vrzeli na zadevnem področju vSloveniji, okrepiti zavedanje o pomenu kongresne dejavnosti v Sloveniji ter opozoriti na posebnosti v navadah in motivaciji kongresnih gostov prikoriščenju storitev destinacije, s čimer prispevamo k oblikovanju smernic za identifikacijo ustreznih kongresnih produktov. Po drugi strani pa sprojektom prispevamo tudi k razvoju znanosti in stroke, s tem pa k zmanjševanju vrzeli na tem področju, s čimer lahko pripomoremo tudi kuresničevanju najnovejših strateških usmeritev na področju kongresne dejavnosti oziroma industrije srečanje ter izobraževanja v turizmu.