dr. Nina Lovec, lektorica

  1. Nina Lovec, lektorica

Kratek življenjepis 

Nina Lovec je lektorica za italijanski jezik v turizmu. Diplomirala je iz italijanskega jezika s književnostjo in sociologije kulture na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Svoje znanje je nadgrajevala tudi s študijem na Univerzi Ca’ Foscari v Benetkah. Doktorirala je na Filozofski fakulteti v Ljubljani z disertacijo o besednem redu in členitvi po aktualnosti v slovenščini in italijanščini. Njeno delo je usmerjeno v raziskovanje jezika turizma, njegovo vlogo v medkulturnih odnosih ter razvijanje sodobnih, prožnih pristopov k poučevanju jezika stroke v visokošolskem prostoru.  

Znanstveni prispevek k razumevanju turizma 

V svojem raziskovalnem delu Nina Lovec komparativno primerja slovenski in italijanski jezik turizma kot medij sporazumevanja. Poseben poudarek namenja proučevanju besednega reda in uporabni vrednosti ugotovitev za področje turizma (Lovec, 2018). Njene raziskave vključujejo analize jezikovnih sredstev za poudarjanje informacij v različnih medijih – od letalskih revij (Lovec, 2021) in turističnih brošur do interpretacijskih tabel (Lovec, 2023)– s ciljem osvetliti jezikovne zakonitosti, ki prispevajo jasni in učinkoviti medkulturni komunikaciji in  interpretaciji. Od leta 2022 raziskuje tudi pomen prožnosti v visokošolskem izobraževanju ter načine vključevanja prožnih oblik učenja in poučevanja v študijski proces. 

Strokovni prispevek k razvoju turizma 

Izsledki znanstvenega dela so izrazito aplikativne narave. Pripomorejo k razumevanju turističnega diskurza na podlagi jezikovnih zakonitosti v besedilih. Poznavanje jezikovnih sredstev za poudarjanje elementov, preusmerjanje bralčeve pozornosti, kulturno prilagajanje in vrednotenje informacij služi kot osnova za delo z različnimi mediji. V ospredje je tako postavljen pomen komunikacije, ki turistične vsebine naredi privlačne in razumljive širšemu občinstvu. 

Kot prispevek k pedagoškemu delu poučevanja jezika stroke izdela skripte za jezik stroke in sicer italijanščino v turizmu ter piše prispevke o učnih strategijah ter prožnih metodah učenja in poučevanja.  

Družbeni prispevek k razvoju turizma 

Aktivna je kot mentorica pri zaključnih nalogah s področja italijanskega jezika v turizmu. Rezultate svojega dela predstavlja tudi na mednarodnih izmenjavah s partnerskimi institucijami. Kot članica delovne skupine v obdobju svojega prodekanovanja pripomore k nastanku dokumenta Strategija vključevanja prožnih oblik učenja in poučevanja v študijski proces na Univerzi na Primorskem v obdobju 2023-2027 (Štemberger idr., 2023).