Žana Čivre je docentka na Fakulteti za turistične študije – Turistica, Univerze na Primorskem. Doktorirala je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani na Katedri za trženje. Marketing je študirala na vseh stopnjah študija, deloma tudi v tujini – na Nizozemskem, v ZDA pa je raziskovalno zaključevala svojo doktorsko disertacijo. Pred začetkom akademske kariere je strokovne izkušnje pridobivala v ameriški multinacionalki z evropskim sedežem na Nizozemskem. Na Turistici izvaja predmete s področja trženja v turizmu, njeno raziskovalno delo pa se osredotoča predvsem na področje vedenja potrošnikov v turizmu. Je koordinatorica študijskega programa Management turističnih podjetij na izrednem študiju v Mariboru. Udeležuje se gostovanj na mednarodnih institucijah in srečanjih v Evropi in ZDA. Je avtorica znanstvenih prispevkov, objavljenih v domačih in mednarodnih recenziranih revijah, med drugim v Tourism Management. Kot članica UNESCO MOOC skupine je na globalni ravni izvajala sklope izobraževanj na temo trženja svetovne dediščine. Povezuje se z marketinškimi strokovnimi združenji in je članica mednarodnega združenja Beta Gamma Sigma.