Program: Erasmus+ Programme
Naslov projekta: S.Ma.R.T. - Sales Management and Relationships for Trade
Vodilni partner: Univerza Rovira i Virgili iz Španije
Vodja projekta: dr. Anita Trnavčević (Fakulteta za management)
Nosilec na UP FM: dr. Anita Trnavčević
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Aleksandra Brezovec
Raziskovalna skupina: dr. Janez Mekinc
Trajanje: 2.11.2020 – 1.11.2022
Aktivnosti/rezultati projekta: Marketing, promocija, management prodaje, odnosi s ključnimi strankami in s potrošniki so danes predmet mnogih raziskav. Ta projekt pa je poseben zaradi končnega rezultata – razvoja kurikula modula za management prodaje in odnosov v izbrani panogi.
Fakulteta za management UP in Fakulteta za turistične študije sta prepoznani kot partnerici, ki bosta pripevali znanje in izkušnje s področja managementa, marketinga in tudi metodološke pristope. Prvo četrtino projekta, ki se vsebinsko nanaša na pripravo inštrumentarijev in izvedbo analize obstoječih kurikulov in fokusnih skupin z različnimi deležniki ter zasnovo kurikula bo koordinirala Univerza na Primorskem v sodelovanju s CPU GZS (Center za poklicno usposabljanje pri Gospodarski zbornici Slovenije).
To močno, večletno povezavo Fakulteta za management in CPU GZS ohranjata in razvijata s ciljem čim boljšega, hitrega prenosa novih znanj v prakso, povezovanjem študija in dela ter ne nazadnje razvoja študijskih programov in modulov, ki so relevantni za podjetja in področja, na katerih se študenti UP zaposlujejo. Zato projekt S.Ma.R.T pomembno prispeva k povezovanju slovenskega gospodarstva in znanstveno raziskovalnega dela Univerze na Primorskem.
Program: Erasmus+ Programme
Naslov projekta: I.D.E.A - Internationalization and Digitalization European Approach
Vodilni partner: Gospodarska zbornica Slovenije, Center za poslovno usposabljanje - GZS CPU
Vodja projekta: Mojca Cek
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Aleksandra Brezovec
Trajanje: 28.2.2022 – 27.2.2024
Aktivnosti/rezultati projekta: Namen projekta je v populaciji malih in srednje velikih podjetjih v referenčnih kontekstih transnacionalnih partnerjev povečati dragocene spretnosti in znanja digitalnega, medkulturnega mednarodnega poslovnega upravljanja. Projekt temelji na sistemski viziji organizacijske/upravljalske, komercialne, relacijske in trženjske narave, ki je funkcionalna za definiranje pravilnega in trajnostnega strateškega načrtovanja mednarodne digitalne projekcije podjetij, in je odgovor na močno občuteno potrebo po vstopu, razvoju in delovanju v mednarodnih poslovnih krogih.
Program: Google Impact Challenge, Central and Eastern Europe
Naslov projekta: LocalsFromZero
Vodilni partner: UP FTŠ Turistica
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Dejan Križaj
Raziskovalna skupina: dr. Miha Bratec,Tadej Rogelja
Trajanje: 1.1.2020 – 30.9.2022
Aktivnosti/rezultati projekta: Projekt bo pripomogel 600 lokalnim ponudnikom pridobiti izkušenje s področja samostojnega podjetništva ter s tem okrepiti podeželski turizem v Sloveniji.
Program: Obzorje 2020 - okvirni program za raziskave in inovacije (2014–2020)
Naslov projekta: “Cities as mobility hubs: tackling social exclusion through ‘smart’ citizen engagement” (SMARTDEST)
Vodilni partner: Univerza Rovira i Virgili iz Španije
Partnerji na projektu: Erasmus Centre For Urban, Port And Transport Economics BV – RHVEUR UPT, The Netherlands, Universidad De Alicante - UA, Spain, Univerza Na Primorskem Universita/ Università Del Litorale – UP, Slovenia, Instituto De Geografia E Ordenamento Do Territorio Da Universidade De Lisboa - IGOT Ul, Portugal, Politecnico Di Torino – POLITO, Italy, Tel Aviv University – TAU, Israel, Universitat Wien – UNIVIE, Austria, Stichting Hoger Onderwijs Nederland – INH, The Netherlands, University Of Strathclyde – USTRAT, Scotland, Serendpt SRL Societa Benefit - SerenDPT SRL SB, Italy, Universita Degli Studi Di Milano – UMIL, Italy
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Dejan Križaj
Raziskovalna skupina: dr. Miha Bratec, Peter Kopić
Trajanje: 1.1.2020 – 30.9.2022
Aktivnosti/rezultati projekta: Projekt SMARTDEST se spopada z družbenim izzivom socialne vključenosti in trajnosti v evropskih mestih z razvojem inovativnih rešitev ob konfliktih in eksternalijah, ki se pojavljajo kot posledica novih oblik „mobilnega stanovanja“.Ti zajemajo naraščajoče življenjske stroške, pomanjkanje stanovanj, preobremenjenost javnih storitev, dislokacijo in marginalizacijo delavcev z nizkimi dohodki ter preoblikovanje identitet kraja; vsi dejavniki, ki kažejo na načine izključitve najbolj ranljivih sektorjev prebivalcev.
Program: Po kreativni poti do praktičnega znanja 2017 - 2020
Naslov projekta: Impaktizacija kot trajnostni način inoviranja turističnih proizvodov (IMPACTOUR)
Vodilni partner: UP FTŠ Turistica
Partnerji na projektu: Brez dobička d.o.o., Društvo AIRTH – Alleanza AIRTH in 8 študentov različnih študijskih programov (UP FTŠ Turistice in UL Ekonomske fakultete)
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Dejan Križaj
Raziskovalna skupina: Kir Kuščer (UL EF)
Trajanje: 1.2 – 30.6.2020
Aktivnosti/rezultati projekta: V sklopu projekta bodo študenti imeli možnost dodobra spoznati učinke turizma. Na dveh zgoraj omenjenih primerih bodo pod mentorstvom strokovnjakov z UP FTŠ Turistice, UL EF in AIRTHa inovirali turistična proizvoda na način, da bodo maksimizirali njune pozitivne družbene učinke. IMPACT Tourism metodologijo razvito s strani podjetja Brez dobička bodo na ta način testirali in jo prilagodili za različne vrste turističnih proizvodov ter jo s pomočjo vseh zgoraj naštetih strokovnjakov tudi popularizirali.
Program: Po kreativni poti do praktičnega znanja 2017 - 2020
Naslov projekta: Idejni koncept za turistično popestritev bernardinske promenade med Portorožem in Piranom (BeProm)
Vodilni partner: UP FTŠ Turistica
Partnerji na projektu: Hoteli Bernardin d.d. in 8 študentov različnih študijskih programov (UP FTŠ Turistice, UP Fakultete za humanistične študije in Fakultete za dizajn)
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Aleksandra Brezovec
Raziskovalna skupina: mag Tomi Brezovec in dr. Jasna Hrovatin (FD)
Trajanje: 1.2 – 30.6.2020
Aktivnosti/rezultati projekta: Priobalno območje na Bernardinu je edina sprehajalna pot med Portorožem in Piranom. Lokacija je ena najatraktivnejših in najbolj obiskanih turističnih sprehajalnih poti v destinaciji Portorož-Piran. Raznolikost turistične ponudbe je prepoznana kot eden glavnih ciljev Strategije razvoja slovenskega turizma, zato je poseben poudarek namenjen oblikovanju atraktivnih turističnih proizvodov, ki so za turiste privlačni skozi vse leto. Pri tem se iščejo koncepti za turistično popestritev na sprehajališču, ki povezuje raznolikost in avtentičnost. Projekt BeProm bo prispeval k povezovanju obalnega območja z edinstveno turistično ponudbo, ki temelji na tradiciji in pripovedi o kulturi istrske in pomorske dediščine. S projektom želimo na celotnem sprehajalnem obalnem pasu promenade Bernardin identificirati in oblikovati idejne zasnove vsebin, s katerimi se bo oplemenitila ponudba vzdolž obale, ki bo temeljila na dediščini prostora. Trenutno je promenada vsebinsko prazna in niso izkoriščene možnosti za predstavljanje tradicije prostora (pomorstvo, krajina, zgodovinski dogodki, dediščina...), zato želimo opredeliti vsebine in oblikovati idejni koncept prezentacije izbranih vsebin v prostoru ob promenadi proti Piranu.
Program: Študentski inovativni projekti za družbeno korist 2016 -2020
Naslov projekta: Pomen in potenciali aktivnega preživljanja prostega časa (IMTUR)
Vodilni partner: UP FTŠ Turistica
Partnerji na projektu: Istrski maraton - Društvo za razvoj in promocijo športa in turizma in 7 študentov različnih študijskih programov (UP FTŠ Turistice in UP Fakultete za vede o zdravju)
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: mag. Daša Fabjan
Raziskovalna skupina: mag. Tanja Planinc, dr. Mateja Plevnik in dr. Ana Petelin (FVZ)
Trajanje: 1.3 – 30.6.2020
Aktivnosti/rezultati projekta: UP v sodelovanju z društvom Istrski maraton, katerega poslanstvo je spodbujati aktivno preživljanje prostega časa in promocija destinacije, v okviru projekta pripraviti serijo delavnic, s katerimi želimo povečati osveščenost posameznikov in različnih skupnosti (tako lokalnih prebivalcev kot obiskovalcev, združenj, podjetij ipd.) o pomenu in načinu varnega aktivnega preživljanja prostega časa, gibanja, zdrave prehrane. Obenem želimo omogočiti povezovanje in mreženje lokalnih ponudnikov z namenom promocije zdravega in aktivnega načina življenja, s tem pa tudi poskrbeti za popestritev lokalne ponudbe s prilagoditvijo le-te zgoraj omenjenim posameznikom. Nenazadnje pa bo izveden projekt lahko pripomogel k utrjevanju ugleda turistične destinacije kot aktivne in zelene, kar je skladno s slovensko strategijo trajnostne rasti turizma.
Program: Spodbujanje izvajanja raziskovalno-razvojnih projektov (TRL 3-6)
Naslov projekta: TURIZEM 4.0 – obogatene turistične izkušnje
Financer: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropski sklad za regionalni razvoj
Vodilni partner: ARCTUR D.O.O.
Partnerji na projektu: UP FTŠ Turistica, UM Fakulteta za turizem, UL Fakulteta za računalništvo in informatiko,
Nosilec na UP FTŠ – Turistici: dr. Dejan Križaj
Raziskovalna skupina: Peter Kopić, dr. Emil Juvan, dr. Miha Lesjak
Trajanje: 1.9.2018 – 1.10.2021
Aktivnosti/rezultati projekta: Cilj projekta Turizem 4.0, ki je v skladu s strategijo Industrije 4.0, je preoblikovati današnjo turistično industrijo v vrednostno gospodarstvo (angl. value-based economy) z inovacijami, znanjem, tehnologijo in ustvarjalnostjo. Projekt je osredotočen na uporabnika (Turista+), ki bo s svojim znanjem, pričakovanji in izkušnjami pomagal so-ustvarjati nove storitve in izdelke v turističnem sektorju z namenom nenehnega izboljševanja kakovosti doživetij.