Študenti uspešno zaključili delavnico Osebnega marketinga na socialnih omrežjih

Na Turistici smo uspešno izvedli delavnico Osebni marketing na socialnih omrežjih z 51 udeleženimi študenti programov MTP in UN KT. Z opravljeno nalogo so študenti pridobili 3KT za predmet Strokovna praksa. Študenti so pripravili svoje profile na LinkedInu in objavljali na izbranih socialnih omrežjih.

Izvajalec delavnice Marko Kotnik je posebej pohvalil naslednje študente:

Na programu UN KT so tri zmagovalke: Tanja Nagode (urejen Linkedin profil in zanimiva Instagram zgodba, lepe fotografije z zanimivimi zapisi); Špela Turk (profil kitchentourism, ki ima zanimivo ime, lepe fotografije in opise, komunicira v angleščini ter tako ustvarja največji potencial videnosti posamezene objave); Karin Šnabl (zmagovalka produktivnosti, ima poleg urejenega profila dodane tudi zapise na Linkedinu in dveh Instagram profilih s tematiko turizma).

Na programu MTP je treba pohvaliti Deo Kolenc, Anjo Kolar in Arama Vermishiana za najlepše in dodelane profile.

Posebej so bili pohvaljeni še:

Čestitamo vsem študentom!

Z večjo izpostavljenostjo na socialnih omrežjih so zanimivi za potencialne delodajalce, z objavami pa prispevajo tudi k prepoznavnosti turističnih destinacij.