O nas

 

Študij

 

Študenti

 

Zaposleni

 

Dejavnosti

     

Išči:

 
 SI  EN         
   Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica, Obala 11a, 6320 Portorož, tel. 05/617-70-00, faks 05/617-70-20, info@turistica.si
Poslanstvo
Poročila
Zgodovina
Osebna izkaznica
Organiziranost
Mednarodno sodelovanje
Vseživljenjsko učenje
Raziskovalna dejavnost
Knjižnica
  Urejenost
  Katalog Turistice
  Pomembne informacije
  Baze podatkov
  Povezave knjižnice
  Poslovnik
  Cenik knjižnice
  Seznam novosti
Obvestila
Kontakt
Koledar dogodkov
Za medije
Lokacije
Mreža za kakovost
Alumni klub Turistice
Klub partnerjev Turistice

Sporočilo iz FuTuristice o Japonski

Ločene postelje za japonske turiste

Portorož, 1.12.2012 – Na Fakulteti za turistične študije Turistici je včeraj potekala okrogla miza o Japonski kot priložnosti za slovenski turizem. O tem, kaj vemo o japonskem turistu, kaj kot gost potrebuje, kako zaznava Slovenijo in kako je slovenski turizem nanj pripravljen, so v Portorožu spregovorili Takeshi Munemura z veleposlaništva Japonske v Sloveniji, Karmen Novarlič s Slovenske turistične organizacije, Marjan Batagelj, predsednik upravnega odbora Postojnske jame, Nina Sok, vodja japonskega oddelka v Panoramic Travel Group, dr. Irena Weber, strokovnjakinja za antropološko sociološki pogled na navade azijskih turistov s fakultete Turistica.

Od 17 milijonov japonskih turistov, ki letno obiskuje tuje turistične destinacije, v Evropi najbolj množično Francijo in Nemčijo, v Sloveniji pristane dobrih 40.000. To je za primerjavo enako kot na Švedskem, a približno pet krat manj kot v Avstriji in na Hrvaškem. Pri nas ostanejo povprečno 1,3 dni, takorekoč vsak japonski turist, ki pride v Slovenijo, pa obišče Postojnsko jamo. Vendar, če jo obišče v okviru svojega turističnega spoznavanja destinacij Evropske unije, kjer ne prestopa državnih meja, jo pogosto ohrani v spominu kot čarobno avstrijsko turistično privlačnost. Slovenska turistična organizacija, ki izvaja širok program promocijskih aktivnosti na japonskem trgu, se jezikovno in distribucijsko sicer prilagaja trgu, vendar je omizje izpostavilo potrebo tudi po prilagajanju njihovim kulturnim vzorcem, vrednotam in navadam. Japonski turisti zahtevajo hitro odzivnost turističnega ponudnika ter dosledno spoštovanje programa potovanja, je opozorila Nina Sok, japonologinja z agencije Panoramic Travel Group. Pretirano samohvalne in olepševalne tržne komunikacije jih puščajo hladne. Tudi dobronamerna presenečenja, ki naj bi povečevala zadovoljstvo gostov, ne dosežejo želenega učinka. V hotelskih sobah pričakujejo ločene postelje, tudi kadar gre za zakonca, bogati obroki in sladice pa niso tako zaželen del menijev, kot to velja za večino evropskih gostov. Marjan Batagelj je kot strokovnjak za trženje poudaril pomen poznavanja zaznav japonskih turistov, ključni pomen zgodb, vlogo narave in posebnost simbolike. Seveda pa je v ponudbi pomembno poudariti slovensko identiteto, ki se ne sme izgubiti v težnji prilagajanja tujim turistom. Irena Weber je v zaključku poudarila pomen poznavanja tradicionalnega koncepta potovalne kulture Japoncev (tabi no bunka) in pomen spominkov oziroma darov (omijage), ki jih japonski turisti prinašajo domov s svojih potovanj.

»Japonska je dežela velikih priložnosti za slovenski turizem, zlasti kar zadeva ponudbo povezano z naravo in s turističnimi kmetijami, pri čemer pa moramo paziti na to, da privlačnost ponudbe ni vezana le na lepo vreme, pač pa tudi na programe, zgodbe, profesionalno storitev in kakovost javnega prevoza«, je predstavnike slovenskega turističnega gospodarstva in študente za konec opozoril gospod Munemura.

Več informacij: Mariana Ivetac, mariana.ivetac@turistica.si, tel.: 05/617-70-21
 

FuTuristica – strokovno omizje o aktualni problematiki s področja turizma
Srečanja strokovnjakov se odvijajo na Turistici in jih fakulteta posveča aktualnim temam v turizmu.
Strokovna omizja so namenjena študentom, učiteljem, strokovni in širši javnosti.
Delavnica Družinska podjetja
Dark Tourism Workshop
Konferenca Kamen - Most
Encuentros 2014
e-Turist
Turizem, Izobraževanje in Management 2013
Zgrabi inovativne priložnosti!
Innovative Marketing for Coastal Destinations
Facebook
Univerza na Primorskem
E-učilnice
Študentski informacijski sistem
Borza študijske prakse
Urniki
Foto galerija
Revija Academica Turistica
Student mobility blog
Brezžično izobraževalno omrežje EDUROAM
© 2007 UP TURISTICA | Vse pravice pridržane | kolofon | pogoji uporabe | prijava napak | kontakt | webmaster