Poslovne viharnice Turistice: strokovni delavnici za reševanje poslovnega izziva

Poslovne viharnice Turistice: strokovni delavnici za reševanje poslovnega izziva

Kategorija: Gospodarstvo Zanimivo

 

 

V okviru programa Poslovne viharnice Turistice vas Katedra za trajnostni razvoj destinacij UP FTŠ Turistice v partnerstvu s Turistično gostinsko zbornico Slovenije, Zavodom Turizem Ljubljana in Zavodom za turizem Maribor – Pohorje vabi na strokovni delavnici za reševanje poslovnega izziva:

Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov.

Slovenija dosega zavidljivo rast prihodov turistov. Teoretično tovrsten trend obljublja manjšanje stroškov in drugih virov trženja, v praksi pa temu ni nujno tako. Več turistov predstavlja večjo diverziteto značilnosti in vedenjskih navad turistov, temu pa se morata prilagajati obstoječa turistična ponudba ter metode in orodja trženja ponudbe. Turisti predstavljajo nemerljivo množico raznolikih, pa tudi podobnih osebnih in vedenjskih lastnosti. Navedeno nepregledno množico turistov je potrebno obvladovati, to pa je možno le tako, da jo razdelimo na manjše skupine z enakimi lastnostmi in določimo lastnosti, po katerih se posamezna skupina loči od druge skupine. Prav vedenjske lastnosti skupin turistov predstavljajo ključni fokus trženja v turizmu, saj govorijo o tem, kako se turisti vedejo v prostoru in času. Vedenje turistov spremljamo v različnih časovnih intervalih, in sicer od načrtovanja počitnic prek faz nakupa ter koriščenja storitev in proizvodov do faze po počitnicah. Le tako strukturiran pristop k trženju omogoča učinkovito prepoznavanje in doseganje potrošnikov v turizmu.

Prva delavnica bo poslovni izziv naslavljala iz vidika doseganja potrošnikov prek družabnih omrežij.

Social media in tourism: utilizing benefits and avoiding pitfalls.

Delavnico bo vodila prof. dr. Ulrike Gretzel iz ameriške University of Southern California, The Annenberg School of Communication, mednarodno uveljavljena strokovnjakinja s področja družbenih omrežij v turizmu.

Prof. Ulrike Gretzel se znanstveno in strokovno ukvarja z rabo informacijsko – komunikacijske tehnologije v turizmu. Znanstveno je delovala na najbolj uglednih univerzah po svetu, trenutno deluje na University of Southern California (Univerza Južne Kalifornije), kjer je zaposlena kot direktorica raziskovanja pri inštitutu Netnografica. Poslovno je prof. Gretzel sodelovala z družbenimi omrežji Tripadvisor oziroma razvijala poslovne rešitve za druga turistična podjetja in organizacije (npr. National Park Service, Parks Canada).

Več o predavateljici: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/dr-ulrike-gretzel

 

Datum Ura Trajanje Lokacija Jezik
15. marec 2018 10.00 160 minut Prostori TGZS (Dimičeva 13, Ljubljana) Angleščina

 

Delavnica bo trajala 140 minut. Udeleženci so vabljeni, da v drugem delu predstavijo konkretne izzive s področja rabe družbenih omrežij v svojih podjetjih, za katere bo  predavateljica, skupaj z drugimi predlagala konkretne rešitve.

Število udeležencev je omejeno na 50.

Prijavnica na delavnico je na dnu vabila.


Druga delavnica bo poslovni izziv naslavljala iz vidika tržnega segmentiranja turistov.

Market segmentation in tourism: assuring valid and business oriented results.

Delavnico bo vodila prof. dr. Sara Dolničar iz avstralske University of Queensland, Australia, The UQ Business School, Tourism Cluster, mednarodno uveljavljena strokovnjakinja s tržnega segmentiranja in raziskovanja v turizmu.

Prof. dr. Sara Dolničar spada med 2 % vodilnih profesorjev s področja marketinga na 500 vodilnih univerzah v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, Avstraliji in Novi Zelandiji (Soutar in ostali, 2015). Je aktivna članica mednarodnega združenja znanstvenih strokovnjakov s področja turizma (International Association of Scientific Experts in Tourism – AIEST) in Mednarodne akademije za proučevanje turizma (International Academy for the Study of Tourism), ki šteje le 75 članov, ki so izvoljeni s strani ostalih članov akademije. Za svoje raziskovalno delo je profesorica Dolničar prejela 12 uglednih mednarodnih raziskovalnih nagrad, leta 2016 pa tudi naziv Ambasadorice znanosti RS. Sodeluje s številnimi destinacijskimi organizacijami in raziskovalnimi inštituti s področja turizma in predava na University of Salzburg, University of St. Galen, Univerzi v Ljubljani in Univerzi na Primorskem.

Več o predavateljici: https://www.business.uq.edu.au/staff/sara-dolnicar.

Datum Ura Trajanje Lokacija Jezik
21. marec 2018 10.00 160 minut UP FTŠ (VP2) Angleščina

Delavnica bo trajala 140 minut. Udeleženci so vabljeni, da v drugem delu predstavijo konkretne izzive s področja tržnega segmentiranja v svojih podjetjih, za katere bo  predavateljica skupaj z drugimi predlagala konkretne rešitve.

Število udeležencev je omejeno na 50.


PRIJAVNINA

Partnerji SRIPT, pri TGZ: brezplačno

Drugi člani TGZ: 40,00 EUR z DDV (prijavnina na obeh delavnicah je 60,00 EUR z DDV)

Partnerji ZTMP: 50,00 EUR z DDV (prijavnina na obeh delavnicah je 80,00 EUR z DDV)

Ostali udeleženci: 100,00 EUR z DDV (prijavnina na obeh delavnicah je 180,00 EUR z DDV)

Prijavnina vključuje predavanje, izročke predavateljic in odmor s pogostitvijo. Predavateljici bosta v gradivo vključili tudi seznam petih (5) gradiv ali virov za nadgradnjo/ponovitev znanja o temi delavnice.

 

PRIJAVE

Za prijavo pošljite naslednje podatke na e-mail: tatjana.zerovnik@fts.upr.si

  • Ime in priimek
  • E-pošta
  • Telefon
  • Naslov
  • Ime in podatki organizacije (če vas pošilja organizacija)
  • Podatek, na katero delavnico se prijavljate (ali obe)

ali pa se prijavite preko spletnega prijavnega obrazca.

 

 


Iskanje